9.2.07

Riippuvuus

Joulusta vai mistä lie jäi tämä sokeririippuvuus, syön karkkia paljon ja usein. Irtokarkkeja säkkitolkulla ja töissä vanhoja autoja. Useinpa se menee vielä siihen pisteeseen asti, että olo on pelkästään kurja ja ahdas. Minä olen ihminen, joka ei voi ostaa kaupasta vierasvaraksi paketillista kekesejäkään kun ne huutelevat minua kaapin uumenista niin pitkään, että tulevat syödyksi.

Siksipä minun piti aloittaa uusi vaihde jo uudenvuoden jälkeen mutta äsken havahduin tosiasiaan, että helmikuutakin on jo menty viikko ilman minkäänlaisia tunnontuskia paremman elämän aloittamisesta. Viime viikolla nykäisin itseäni niskasta, siivosin koko asunnon ja ilman noita makiaisiakin olen ollut, jos jäätelöä ei lasketa, jota meni eilen kun se aina auttaa kun on koko päivän ollut migreenin selättämä.

U oli kyllä eilen tosi apu, vei Kostin taas kouluun kun minä vain oksensin, tulivat vasta myöhällä kun minulla alkoi olla jo parempi olo. Nukahdin sohvalle, kun siitä on lyhyempi matka vessaan. Vasta aamulla kömmin murun viereen ja herättyäni kaikki oli taas hyvin, ei kipua ei ahdasta.


No comments: