15.7.07

AsiakasPalvelu

Vähänkö väänsin Soneran kanssa, että toimiiko se netti vai ei. Aina ajoissa- tyyppisenä ihmisenä ilmoitin jo tammikuussa että muutan maalle helmikuun lopussa. Lupasivat auliisti, että maaliskuussa netti pelaa uudessa kodissa. Maaliskuussa ajelin vapaapäivinä kirjastoon lukemaan sähköpostini, blogia viittiny siinä jonossa alkaa päivittään. Huhtikuun lähestyessä aloin jo pureskella kynsinauhojani surffaamisen sijaan. Kiroilutti vähän. Soneran tekninen tuki oli selvittänyt asiaa kolmesti. Murrukka puhui minulle hyvityksiä laskuista. Toukokuussa tunsi Soneran tekninen tuki minut jo nimeltä, postiluukusta tipahteli o-laskuja ja asiakaspalvelu ilmoitti kuun lopussa olevasta kokouksesta, jossa Elisa otetaan mukaan selvittelyyn kun uusi kotini sijaitsee Elisan alueella. Kesäkuu tuli, kynsinauhoja syötiin, kiristin Soneraa, että haluaako ne vastuulleen erittäin ärtyneen Rollari fanin kun liput keikalle tulivat myyntiin.

Loma kun alkoi niin otin viimeisen puheluni Soneralle. Ilmoitin, että nyt irtisanon laajakaistani. Tyttö langan päässä ehdotti yhteyttä tekniseen tukeen. En enää suostunut, kun ei se siitä ole miksikään muuttunut. Seuraavaksi se syyllisti seinäpistokkeeni ja ilmoitti, että irtisanomisaika on 2 viikkoa. Sanoin hyvä niin, laita asia eteenpäin. Seuraavaksi tyttö huomautti, että sinullahan on laskuja maksamatta. Kysyin, että näkeekö niiden hienoista koneista, että niiden laskujen summa on ollut 0 e, hyvitystä toimimattomasta netistä. Tyttö heleällä äänellä ilmoitti, että näkyyhän se mutta ovat silti maksamatta! Ihan tosissaanko ne haluaa että maksan pankille kuluja siitä, että siirrän soneran tilille 0e kysyin, tokko se lienee edes mahdollista nettipankki herjaa kuitenkin että summa on virheellinen. Tyttö hiljeni hetkeksi ja sanoi hoitavansa asian. Ei edes kiitosta ja näkmiin.

Viime viikolla alkoi Elisan laittama kytkentä toimia. Näin asiakasta palvellaan.

ps ja rollareita menen katsomaan melkein eturiviin

No comments: