10.7.07

Mikä On

Sitä olen viime aikoina miettinyt, että mistä sen tietää että on pahasti masentunut. Tai pitäisihän minun nyt merkit tunnistaa kun alalla olen, että väkisinkin on käynyt mielessä josko tässä on kyse jostain pahemmasta. Mulla kun ei ole oikeastaan koko keväänä ja alku kesänä kiinostanut mikään niin hirveästi. Tekee mieli nukkua paljon ja silti herää väsyneenä. Kostikin on ihan paitsiossa kun emäntä kulkee sumussa koko ajan.

Luulin, että olisi kesäloma helpottanut, mutta ei. Ei tullut harmonia vaan täällä sitä pönötetään kotosalla mitää tekemättä (jos ei parin tunnin päikkäreitä tai sitä jatkuvaa sokerin himointia lasketa). Piha on terassin teon jäljiltä kuin kaatopaikka, mutta sekään ei saa minua liikkelle. Tiskivuori on jo niin iso, että aamiaisen syönti oli todella haastavaa. Minun onni ja auvo ovat ihan hukassa, enkä osaa tehdä asialle mitään. Kärvistelen vain eteenpäin..

No comments: