3.9.07

MediaTyhjiö

Minun koti ei ole ikinä ollut mikään tietotekniikan riemuvoitto. Vanha televisioni on yhtä vanha kuin minä ja se on toiminut ihan hyvin tähän asti kunnes digiaika tuli ja vei voiton tuosta uskollisesta ystävästäni. Sen seurassa on niin monet dekkari sarjat katsottu, että vierellä kalpenee monet Asat ja Panasonikit.

Viikonloppuna oli muuten aikamoinen mediatyhjiö asunnossani kun netti ja töllö olivat mykkinä. Sanomalehteä minulle ei tule ja radiotakaan en omista. Kaverit töissä nauroi keskiaikaista meininkiäni mutta minä olen ihan tyytyväinen varsinkin nyt kun elisan setä kävi korjaamassa laajakaistan. Sillä pärjääpi aika pitkälle, ja minun tasoinen tiedonnälkä lähtee hyvin ilman kymppiuutisiakin. Vanha Peony saapi nyt lähteä ansaitulle eläkkeelleen. Ja minä lähden nolaamaan itseni tottelevaisuuskoulutukseen koiran kanssa, joka kulkee omia polkujaan.

No comments: